Conferinta Tranzit – Suceava, 26 mai

Suntem incantati sa va anuntam ca echipa IWASH, va participa la conferinta Tranzit ce aduce impreuna profesionisti din domeniul transporturilor pentru a discuta problemele si tendintele actuale. Evenimentul va avea loc pe data de 26 mai la Suceava, Hotel Mandachi, si suntem nerabdatori sa va intalnim acolo.

Agenda evenimentului cuprinde prezentari de specialitate sustinute de experti de renume, care abordeaza subiecte cheie din industria de transport. Iata o privire de ansamblu asupra programului:

09:30 – Inregistrarea oaspetilor

10:00 – Prezentarea subiectelor discutiei – trecere in revista a problemelor actuale ale pietei romanesti de transport (Marilena Matei)

10:30 – Noul Registru de Control al Operatorilor de transport europeni creeaza premisele anularii licentei de transport a firmelor cu abateri repetate. Cat de grave trebuie sa fie abaterile sau cat de multe pentru ca firma sa dispara de pe un an pe altul? Ce se discuta la EuroRoute Control? Care sunt constatarile facute de politistii din toate tarile UE? Ce se reproseaza in general firmelor de transport din Romania? Exista solicitari de control pe intoarcerea camioanelor la 8 saptamani sau in general inca se asteapta reactia CJUE? Florin Gagea (Euro Route Control/ISCTR)

11:00 – Influenta in costul/km al anvelopelor se mentine la nivel inalt. Produsul potrivit pentru aplicatia potrivita Prezentare Michelin 11:15 Pretul AdBlue s-a stabilizat. Mai sunt asteptate fluctuatii? Prezentare Olimpia Doru, director general New Design Composite

11:30 – Pachetul Mobilitate – statusul discutiilor la Curtea Europeana de Justitie, clarificari ale DG Move, cum sunt acestea respectate Marius Alban (Ministerul Transporturilor)

11:50 – Detasarea transnationala a soferilor – ce stim despre modul in care au transpus autoritatile statelor membre Regulamentul 1057? Cum trateaza fiecare tara aspectele legate de detasare in legislatia nationala? Ce include remuneratia minima? Este indemnizatia de detasare inclusa in remuneratia minima? Exista prevederi speciale legate de alocatia de hrana? Germania, ultimele noutati despre transpunerea Pachetului Mobilitate Daniel Jinga, KPMG

00:10 Q&A pentru toti speakerii

00:40 Rețea de service TRELO in vestul Europei PREZENTARE Eduard Roca

13:00 – Pranz

14:00 – Controalele pe aspecte ale Regulamentului 561 – intoarcerea soferului, pauza de 45 de ore in cabina camionului in Franta si Belgia. De ce e important sa contesti fiecare amenda, chiar daca valorile uneori sunt mici? Ce se intampla in cazul unor amenzi repetitive? Cum se repercuteaza fiecare amenda in Registrul Unic de Control al Operatorilor de Transport? “Chichite” legislative neexploatate suficient pentru a scapa de amenzi sau a le reduce semnificativ in Franta Av. Smaranda Rugina, cu drept de practica in Franta Interventie Av. Frederik van den Bogaerde (ultimul prin Zoom)

14:40 – Clarificari cu privire la neimpozitarea indemnizatiei de detasare. In ce cuantum indemnizatia de detasare este neimpozabila si care este regimul fiscal al alocatiei de hrana? Cum trebuie inregistrata in Revisal detasarea transnationala si in ce masura declaratia Revisal trebuie sa corespunda datelor din declaratia 102? Daniela Irimia (inspector de munca ITM Suceava), reprezentant ANAF – de confirmat, Lorena Sandu (UNTRR)

15:20 – Prezentare exemplu de calcul indemnizatie de detasare si alocatie de hrana – in functie de salariul de baza al transportatorului. Ce e impozabil si ce nu? Consultant fiscal Petrica Horga

15:50 – Economii substantiale prin grija la siguranta prezentare XCEZA

16:05 – Modificarile la OG. 43 elimina tolerantele la depasirile de mase si greutate, ceea ce transforma toti transportatorii care depasesc oricat de putin greutatea admisa sau inaltimea de 4m in transportatori agabaritici. De ce sunt diferente intre cantarele CNAIR de la Bors si cele de pe granita maghiara ? In ce conditii se poate cere recantarierea sau verificarea cantarelor de catre autoritatile de omologare ? Unde isi pot cere transportatorii dreptatea, cand stiu ca nu au supraincarcat si totusi cantarul CNAIR arata altfel ? Cat ne-ar reduce costurile intrarea in Schengen? Ce reglementari ne mai asteapta in domeniul transporturilor ? (aplicarea taxarii pe tkm a transporturilor, posibilitatea obtinerii permisului de conducere categoria C de la 18 ani, recunoasterea permiselor de conducere ale cetatenilor ucraineni) Nicolae Mocanu (CNAIR), Lorena Sandu (UNTRR), Augustin Hagiu (FORT), Adrian Pop, Miron Sporea (APTE 2002). De confirmat reprezentanti ai ISCTR, ai Politiei de Frontiera si ai COTAR.

17:00 – Cum manageriem intoarcerea acasa a soferilor la 3-4 saptamani? De relatie dispecer-sofer depinde succesul unei firme de transport prezentare Dan Margarit (IFPTR)

18:00 – Networking/expo camioane

19:30 – Cina festiva Petrecere cu trupa The Hugs

Va asteptam la standul nostru sa va prezentam solutiile noastre inovatoare de spalare si sa discutam despre cum putem contribui la optimizarea operatiunilor de spalare si intretinere a flotei dumneavoastra de vehicule.

Ne vedem la Suceava!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


×